jueves, 10 de marzo de 2016

MAS VIDA 23

Merlot, Cabernet Sauvignon i Ull de Llebre.

Vi de capa mitjana de color pruna amb tonalitats violàcies.
En nas destaquen les aromes de fruita vermella amb un toc vegetal,
i les aromes provinents de la criança en barrica com, per exemple,
les notes de vainilla, de brioixeria i els torrats.
En boca és dens, però a la vegada es sedós i molt elegant, amb
tanins suaus i amb un final de boca càlid i agradable.













MARIBEL

Jo sóc la que remoc cel i terra per fer viable el somni. M'encarrego de la part farragosa, sóc entre bambolines fent que tot rutlli. Algú ho ha de fer! Em toca buscar i rebuscar per trobar els millors taps, etiquetes, ampolles, càpsules i, per descomptat, el millor preu! Sóc qui s'aclareix amb tots els paperots que suposa dur una petita empresa. Però també m'arremango quan s'acosta la verema i suem tot l'equip plegat quan a ple agost el raïm diu que ja és prou madur i s'ha de collir. I, amb tots, també hi sóc el dia que calen mans per embotellar.



ELISABETH

Jo sóc l'enòloga de MasVida. Sé quin és el treball que cal fer a cada moment a la vinya. Escolto els raïms i entenc quan són prou madurs per ser recollits. Un cop al celler, el most m'explica què vol ser de gran, faig tot el possible perquè sigui el millor que pot ser. No dormo a les nits mentre fermenta, esperant que tot surti bé. Me'l miro mentre dorm en bòta i quasi li canto cançons de bressol. Salto d'alegria quan el veig ben maco dins l'ampolla a punt per ser compartit. Quan vénen a visitar el nostre petit celler, explico les feines del dia a dia i em sorprenen les cares de curiositat i admiració que desperten. M'inflo com una gallina quan els qui tasten el fruit de tant d'esforç aixequen les celles, llaminers, dient que els agrada molt aquest vi MasVida!


No hay comentarios:

Publicar un comentario